Три способи отримати знижку там, де всі бояться просити знижку

Ось Ви вибрали забудовника і телефонуєте в відділ продажу. Якщо менеджер назвав Вам по телефоні певну вартість квартири, це ще не означає, що Ви повинні її заплатити. З забудовником можна і потрібно домовлятися.

У цій статті експерти новобудов «ВІРНЕ РІШЕННЯ» дадуть поради, як заощадити на квартирі «кругленьку» суму.

«А є такі, але дешевші?»

У більшості забудовників ціноутворенням займаються менеджери з продажу, а не економісти. Якщо б займалися економісти, вони б розраховували все по науці. Але менеджери з продажу краще знають покупців, тому якщо квартира продається погано, вони можуть опустити ціну.
Продавці в компаніях – забудовників думають, що деякі властивості квартир для покупців є недоліками. На такі квартири економісти б не знизили ціни, а менеджери з продажу – можуть.

Властивість
Недолік
Перевага
Квартира біля ліфту Більше шуму Менше нести важкі речі від ліфту
Перший поверх Немає панорамного виду, буває волого Не залежите від ліфту, є можливість зекономити кошти на вантажниках
Останній поверх Може протікати дах Панорамний вид, майже немає шуму
13 – й поверх Нещаслива цифра Для незабобонних – звичайна цифра
Вікна в двір Гірший вид з вікна Зручно та безпечно наглядати за дітками
Вікна на дорогу Шум та пил Менше шумлять діти в дворі, зручно наглядати за автомобілем

Деякі програмісти роблять сайти забудовників так, щоб вони показували найдорожчі квартири із списку. При однаковому плануванні Ви, спочатку, побачите більш дорогу квартиру. Щоб знайти гарну і дешевшу квартиру, Вам доведеться «покопатися» у всіх пропозиціях.

Менш дорогі квартири бувають на перших і останніх поверхах, або на нижніх, або на 13-му, біля ліфту, з вікнами у двір. Порівнюйте ціни на різних поверхах і при різних плануваннях!

«Почекаю до грудня»

Коли Ви вибираєте квартиру, поспостерігайте за рекламою обраного забудовника. Якщо у нього незручний сайт і безглузда реклама, його маркетологи погано працюють. Значить, вони будуть придумувати програми знижок, тому що не здатні на цікавий рекламний хід.
У загальному випадку багато знижок відбуваються навесні, тому що забудовники найбільше витрачають на будівництво влітку, значить, мають потребу в грошах заздалегідь. Щоб хоч якось привернути клієнтів, забудовники знижують ціни.

Підлаштуйте покупку квартири так, щоб укладення угоди випало на кінець місяця, кварталу або року. Менеджери забудовника повинні виконувати плани з продажу, і коли вони не виконуються, менеджери починають нервувати і можуть «скинути» певну суму.

Зазвичай, найскладніше виконати план в грудні, тому саме в цей період, менеджерів з продажу простіше спонукати до знижки. Навіть якщо у забудовника цієї знижки немає, її можна попросити просто так, ні з чого.

Пам’ятайте, що Ваша квартира в кінці грудня може вирішити долю всього відділу – отримають вони премії чи ні.

Якщо Ви впевнені в забудовнику і готові взяти квартиру на етапі котловану, дізнайтеся про дату старту будівництва і «вихопіть» квартиру прямо зі старту. Деякі забудовники перед стартом продажів складають промо – пул квартир, на які пропонують ціну зі знижкою. Домовтеся із забудовником, що Ви будете купувати таку квартиру. Вам залишиться дочекатися, коли забудовник отримає дозвіл на будівництво, щоб можна було відразу реєструвати угоду за вигідною ціною.

Слідкуйте за рекламними акціями забудовника. Підлаштуйте угоду так, щоб її укладення потрапляло на початок будівництва, кінець місяця або року. Так у Вас більше шансів на знижку!

«Яку знижку ви можете дати?»

Якщо Ви купуєте квартиру із розтермінуванням, дізнайтеся у менеджера, який максимальний термін. Якщо Ви зможете виплатити вартість квартири швидше, запропонуйте це менеджеру і дізнайтеся, яка знижка буде в цьому випадку. Домовтеся про графік виплат суми за покупку квартири.
Знайдіть в інтернеті інформацію про прямих конкурентів Вашого забудовника і подивіться ціни у них. Менеджери забудовника часто дізнаються у клієнтів, які ще варіанти ті розглядають, і чому. Якщо у будь кого з конкурентів Вашого забудовника аналогічні квартири трохи дешевші, використовуйте ціну як аргумент для торгу.
Додаткову знижку менеджер Вам не може дати, а директор з продажу – може.

Чим швидше забудовник отримує від Вас гроші, і чим їх більше, тим йому вигідніше. Використовуйте це, щоб отримати додаткову знижку!